Osa työkaluista on sen verran erikoisia että lainailin niitä suosiolla kaverilta, esimerkiksi tässä jaksossa esiintyvät öljypumpun lukkorenkaan kiinnittämiseen käytetyt pihdit sekä bensa-ämpärin irroituslaite.
Jakopää loppuun

Ensin öljypumppu kasaan, ei suurempia hämminkejä niinkun voi odottaa kun koottavana on palapeli jossa on kaksi isoa palasta ja kansi :).


Öljyä kaikkiin palasiin, palaset paikalleen, merkit vastakkain ja lukkorengas pihdeillä päälle.
Homman pitäisi olla kasassa.
Seuraavaksi sitten jakopään puhdistetuille kontaktipinnoille ohut soiro liimaa. Laitettiin liimaa myös päätylevyn äärireunoihin jotta levy tulisi liimattua jokapaikasta.

Hieman öljyä ohjuritappeihin ja levy paikalleen kevyesti kumivasralla naputellen. Torxit kiinni ja momenttiin. Kumma juttu 2 torxia puuttuu silti vaikka yritin olla anaalisen tarkka putsaus+pussitus+varastointi vaiheessa konetta purkaessa. Sovitaan että ne puuttui jo silloin.

Homma ns. pulkassa muuten. Tältä osin.
Ämpäri irti


Ämpäri mihin olin tehnyt modifikaatiot oli peräisin tonnarista, epc väitti eri osanumeroa ysi-vitosen ja tonnarin välillä. Ämpärissä kuitenkin oli sama numerosarja päällä. Nopeasti vertailtuna erona saattaa olla tonnarin hieman pitempi pinnan korkeutta mittaava kellukkeen varsi. Noh koska varren vaihtaminen olisi tarkoittanu käytännössä koko ämpärin purkamista alkutekiöihin, otin riskin ja iskettiin tonnarin varrella ämpäri sisään.

Käytännössä jos banjo tai joku liitos vähän falskaa sen huomaa sitten vasta kun virtausta tarvitsee enemmän mutta ollaan nyt varovaisen optimistisia tämän muutoksen suhteen. Ei ollut ns. 100% bolt on saada tuo bosch 044 mahtumaan orkkiksen paikalle. Kiitoksia vaan hyvistä neuvoista kavereille. (JouniCSE, Hook).
Jounille muutenkin kiitos avustuksesta koko rojektin rakentelun aikana, kaksi silmäparia on todellakin parempi näissä hommissa kuin yksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti